Bukefalos 28 år!

Grrrrrrrrrrrrrr

martha

Trådstartare
vA GÖR JAG FÖR FEL????

När jag ska söka lopp ( inloggad) så klickar jag på en prop och vill gå vidare och då kommer "sidan kan ej visas" och jag är tvungen att börja iom med all info igen ju :mad::mad::mad:
Blir det så för er med...viull ju kanske kolla mer änen prop på hästen :mad:
 
Sv: Grrrrrrrrrrrrrr

Du gör inget fel. Travsport.se har haft *stora* problem under veckan som gått. Det har strulat rejält under anmälningarna också och varit riktigt dåligt. De får nog ta och styra upp det lite bättre nu när alla ska anmäla via Internet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 981
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
219
Senast: manda
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Sulöm häst - tips
  • Skola om galoppör

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp