Status
Stängd för vidare inlägg.

Modig_Korn

Trådstartare
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:
 
Sv: Gudrun

Välkänd effekt efter alla längre strömavbrott... :D :angel:

Sverige är väl fantastiskt!!! när det ska behövas en storm för att människor ska "orka" umgås och sätta barn tillvärlden... :o ;)
 
Sv: Gudrun

Jag var ju en av dem som satt hemma strömlös i flera dygn - fast jag var ju höggravid redan då.. :p
Men eftersom jag vet hur kallt det var i huset, mitt i vintern utan ström. Och hur långtråkigt det blev när man inget kunde göra på kvällarna... Så jag är inte ett dugg förvånad att folk sysselsatte sig med att tillverka bebisar! :D
 
Sv: Gudrun

Modig_Korn skrev:
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:
Vi hade inget strömavbrott ens! ;) Så vi fick nog inte till det heller... :o :D
 
Sv: Gudrun

Modig_Korn skrev:
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:

Min gud om de kommer på idén att uppkalla ungarna efter eländet också! TÄnk er ett dagis där det trängs av Gudrun-ar..... :eek:
 
Sv: Gudrun

Lejonflickan skrev:
Min gud om de kommer på idén att uppkalla ungarna efter eländet också! TÄnk er ett dagis där det trängs av Gudrun-ar..... :eek:

satt just och tänkte på det :rofl: :rofl:
så här i efterhand skulle man kunna döpt ungarna till:
Gudrun, Dennis och sist men inte minst Katrina :angel:
 
Sv: Gudrun

ancan skrev:
Sverige är väl fantastiskt!!! när det ska behövas en storm för att människor ska "orka" umgås och sätta barn tillvärlden... :o ;)
Vi kanske borde vara glad över att det inte sker oftare, eftersom det verkar vara många som inte skyddar sig. :crazy:
 
Sv: Gudrun

HAHA

Fasst jag vet en skola där 3 lärare samtidigt blev gravida och födde nästan samtidigt, 2 av dem hade sina män jobbande på samma skola...
det refkterades mycket om ifall det varit någon personalfest :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 864
Senast: Pilot
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 599
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
927
Senast: Tonto
·
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp