Status
Stängd för vidare inlägg.

Modig_Korn

Trådstartare
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:
 
Sv: Gudrun

Välkänd effekt efter alla längre strömavbrott... :D :angel:

Sverige är väl fantastiskt!!! när det ska behövas en storm för att människor ska "orka" umgås och sätta barn tillvärlden... :o ;)
 
Sv: Gudrun

Jag var ju en av dem som satt hemma strömlös i flera dygn - fast jag var ju höggravid redan då.. :p
Men eftersom jag vet hur kallt det var i huset, mitt i vintern utan ström. Och hur långtråkigt det blev när man inget kunde göra på kvällarna... Så jag är inte ett dugg förvånad att folk sysselsatte sig med att tillverka bebisar! :D
 
Sv: Gudrun

Modig_Korn skrev:
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:
Vi hade inget strömavbrott ens! ;) Så vi fick nog inte till det heller... :o :D
 
Sv: Gudrun

Modig_Korn skrev:
Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Kan det hela ha att göra med strömavbrottet? :devil:

Min gud om de kommer på idén att uppkalla ungarna efter eländet också! TÄnk er ett dagis där det trängs av Gudrun-ar..... :eek:
 
Sv: Gudrun

Lejonflickan skrev:
Min gud om de kommer på idén att uppkalla ungarna efter eländet också! TÄnk er ett dagis där det trängs av Gudrun-ar..... :eek:

satt just och tänkte på det :rofl: :rofl:
så här i efterhand skulle man kunna döpt ungarna till:
Gudrun, Dennis och sist men inte minst Katrina :angel:
 
Sv: Gudrun

ancan skrev:
Sverige är väl fantastiskt!!! när det ska behövas en storm för att människor ska "orka" umgås och sätta barn tillvärlden... :o ;)
Vi kanske borde vara glad över att det inte sker oftare, eftersom det verkar vara många som inte skyddar sig. :crazy:
 
Sv: Gudrun

HAHA

Fasst jag vet en skola där 3 lärare samtidigt blev gravida och födde nästan samtidigt, 2 av dem hade sina män jobbande på samma skola...
det refkterades mycket om ifall det varit någon personalfest :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 599
Senast: Habina
·
Utrustning Det börjar vara dags för mig att se mig om efter en ny (eller nyare) transport. Då jag kör mycket kallblod så känner jag att första prio...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 722
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp