Bukefalos 28 år!

Gummimattor

Centaur

Trådstartare
Vart hittar jag billiga och bra gummimattor att ha i stallet? Inte i boxen, bara i stallgången.
 
Sv: Gummimattor

Jula har en variat, 10 m på rulle. Tror inte den är särskilt kraftig men vi har en tunnare variant i vårat stall, bara på stallgången då och den fyller ändå sin funktion. De kan bli lite hala på vintern bara, men om hästarna är broddade bör det inte vara några problem.
 
Sv: Gummimattor

10 m skulle vara bra längd tror jag... Vet du hur bred den är? Ska ju bara ha två hästar i stallet, och mattan vill jag ha pga den ena är oskodd och det är inte så skönt för honom att stå/gå på betong..
 

Liknande trådar

Anläggning Hur hade ni löst följande? Utanför ligghallen blir de så himla lerigt när det regnat så mycket som det har gjort. Ett område på ca 5...
2
Svar
22
· Visningar
1 812
Senast: Blyger
·
Anläggning Vad skulle ni betala för en gummimatta ca 9 kvadratmeter? Det är en fd transportmatta från nåt företag. 3 delar på 1x2,80 m, Jag får...
Svar
9
· Visningar
1 321
Senast: Ace
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 828
Senast: Solstig
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 691
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp