Bukefalos 28 år!

H**ks nyheter

Sv: H**ks nyheter

Jag är sugen på en hel del, dels de grårutiga helskodda HH ridbyxorna och så de helskodda CRW ridbyxorna i Denim.
Till min prins vill jag gärna ha SM Square DR i grått (med den vindröda kanten - supersnyggt!) och i latte (älskar brun/beige), sen skulle jag även vilja ha fler bandageunderlägg och så tyckte jag fleecetäcket i brunt med fleeceutsida och pilé insida såg mysigt ut...

Inför vintern skulle jag även behöva ett par vinterridstövlar och jag såg precis att de har ju ett par som är fodrade bland sina nyheter också....

Vi får helt enkelt se hur det ser ut i plånboken här framöver... :D
 
Senast ändrad:
Sv: H**ks nyheter

det fanns inte ett dugg som jag vill ha faktiskt, ska väl möjligtvis vara hundsängen isåfall som jag kan tänka mig...

Hööks har inte mycket av intresse längre, jag anser att det är för dålig kvallite för priset!
 
Sv: H**ks nyheter

ojoj, samma smka eller vad??
jag kollade på EXAKT samma saker :D
inte flecce täcken då man allt annat ;)
funderar lite på ulltäcket med, hiss eller diss??
vinterridstövlarna var snygga, tyvärr har jag för spinkiga ben :(
 
Sv: H**ks nyheter

Ulltäcke har jag ett som jag inte använt än... ;)
Är inte så jätteförtjust i det gula, men smaken är ju som baken..delad...
Min häst är ju för evigt matchad i brunt/beige och ljusblått..även vad gäller täcken...har alla hans täcken utom två i brunt/beige...
 
Sv: H**ks nyheter

Har bara skummat lite på ytan, men hittat en sak jag b ara MÅSTE HA :d

LENA FURBERG-regntäcket :love::love::love:
 
Sv: H**ks nyheter

SM lyx stalltäcket är precis i Ferros färger! Synd bara att det var T-spännen på bogen. Gillar inte sådanna. :(
Så det kanske blir HP Mirage stalltäcket istället. Verkar ha väldigt höga bogveck vilket Ferro gärna vill ha på sina täcken. :D
 
Sv: H**ks nyheter

Själv hittade jag ingenting som jag kände att jag ville köpa, jo ett täcke men det fanns inte i hans storlek.
Men men, då har man sparat dom kronorna ;)
 
Sv: H**ks nyheter

Nu vet jag inte om det är just en nyhet men dom har en hjälm som e marin med stor silvrig ventilation fram som är ruskigt snygg :love:
Hittade inget annat som jag skulle kunna tänka mig förutom ett grimskaft.
 
Sv: H**ks nyheter

jag gillade dom nya stövlarna..Active..lite tretorn över dom tyckte jag men ändå snyggare.
Får spana på dom i affären sen :D
 
Sv: H**ks nyheter

haha det var det enda fina jag hittade också... :grin: tycker hööks blir sämre o sämre för varje år. blixtrar till med någon fin sak en gång ibland men oftast är det tråååkigt.
 
Sv: H**ks nyheter

härligt med fler som vaknat till liv ;)

jag kan inte bästemma mig, gula ull täcket, hiss eller diss? :S
förövrigt fans det inte några nya träns eller? :O
 
Sv: H**ks nyheter

haha det var det enda fina jag hittade också... :grin: tycker hööks blir sämre o sämre för varje år. blixtrar till med någon fin sak en gång ibland men oftast är det tråååkigt.

och när man sen ser det fina i verkligheten så blir man så besviken för det är inte alls lika fint eller ser ut att ha ens lite kvalisort
 
Sv: H**ks nyheter

De har verkligen satsat på fina hästar med stora halsar i år :p

Lika besviken som vanligt på att regntäckena har så dålig täthet. Men är som vanligt sugen på rutiga ridbyxor!
 
Sv: H**ks nyheter

Den billiga lädergrimman kanske om man får klämma på den först.
Det blå regntäcket med fleece var snyggt men köper det inte, Hööks brukar ha så kass hållbarhet.
 
Sv: H**ks nyheter

Oh. Nu vaknade *shopphollican* här. ;)

Någon som vet när katalogen kommer så att man inte behöver söka så mkt på hemsidan? ;D
 
Sv: H**ks nyheter

Oh. Nu vaknade *shopphollican* här. ;)

Någon som vet när katalogen kommer så att man inte behöver söka så mkt på hemsidan? ;D

det borde stå på hemsidan någonstans tycker jag, men kan inte hitta det :( hoppas att vi inte behöver vänta allt för länge ;)
jag bara älskar att sitta och bläddra i katalogen :D
 
Sv: H**ks nyheter

det borde stå på hemsidan någonstans tycker jag, men kan inte hitta det :( hoppas att vi inte behöver vänta allt för länge ;)
jag bara älskar att sitta och bläddra i katalogen :D

Jaa, jag älskar det med! (Är man lättroad eller? :grin:) Tittar så mycket i den att jag tillslut kan sidorna utantill, och beställer rätt så mycket. :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 415
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 945
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 017
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp