Bukefalos 28 år!

Hälsoanalys någon?

zoller

Trådstartare
Hej, är det någon som gjort en hälsoanalys någon gång? Där man ser genom blodprov, håranalys, urinprov(finns säker fler sätt) om man har brist på mineraler/vitaminer, har tungmetaller i kroppen, obalans, etc etc?? Och sen får man rekommendationer på hur man ska äta och träna för att må bättre.

Skulle vara kul att höra erfarenheter från detta. Har en vän som tror att det funkar och känner förändring och har en annan vän som tror att de bara vill sälja produkter och märkte ingen skillnad.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 633
Senast: tott
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 969
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Castellini
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp