Bukefalos 28 år!

Hästen ramlade ihop

Sv: Hästen ramlade ihop

Jag har haft en häst i min närhet som la sig ner när den fick panik. Istället för att dra åt andra hållet/frysa/osv la den sig ner. Det var svårt att få bukt med tycker jag, iom att man såg bara lite i blicken på den att "fyyy faaan", sen låg den på backen i princip. Vet dock inte hur det går för den idag då familjen flyttade neråt landet.

Tror inte den åkte i backen pga hackamoret, det vore en väldigt konstig reaktion.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 231
Senast: Jahaja
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 869
Senast: Lhas
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 789
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: Ajaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp