Bukefalos 28 år!

HÄSTORDBOK/LEXIKON PÅ ENGELSKA

E

emmafbg

hej! jag undrar om någon vet var man kan köpa ordbok eller lexikon på engelska med hästord i?

:bow: :confused:
 
Titta på tidningen Hästsports hemsida (bokservice). Jag tror att de har en Häst-lexikon på Svenska-engelska och fler språk.
 
Sv: HÄSTORDBOK/LEXIKON PÅ ENGELSKA

Det finns massa information på nätet.
Googla bara på Hästord på engelska så kommer det fram ;)
 
Sv: HÄSTORDBOK/LEXIKON PÅ ENGELSKA

Antar att du menar Equestrian Glossary in Five Languages... den är tyvärr bara ledande...

Hälften hade jag användning för, tyvärr fattas väldigt många ord... och sen stämmer andra lite sämre mot "talad" engelska... Om du inte måste kunna bära den med dig föreslår jag att du provar Venkas förslag...
 

Liknande trådar

Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
377
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: Freazer
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: Milene
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp