Bukefalos 28 år!

Hästpass-fråga...

Breccia_

Trådstartare
vet inte om just dett har varit uppe eller ej, men min dator är väldigt seg så sökningen slutade inte så bra.
saxat från asvh.se;
Har Du en svensk ID-bok, utfärdad mellan 1992 - 1999, skickar Du in denna och får den kompletterad till hästpass. Kostnaden är 250: -. Glöm ej att bifoga kopia av köpekontrakt för att styrka att Du äger hästen
Stämmer detta?
Jag har den blå boken som det står Identitetsbevis, i den är han ritad, alla hans vaccinationer finns med, stamtavla m.m.
Vill bara veta om det är den de menar... För det låter ju väldigt smidigt i sådana fall, han är ju ritad o klar!
Någon som vet?
 
Sv: Hästpass-fråga...

japp det är den!
och har du inte gjort ägarbyte än så skickar du med en lapp där du skriver att du även ska göra ägarbyte och vem som ska stå som ägare..så fixar dom det utan extra kostnad.
 

Liknande trådar

E
Hästvård Jag har ingen aning om detta hamnar i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt. Jo jag har hittat en häst som jag ska ha på foder för...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Empooo
·
Hästmänniskan Känner mig hemsk som startar ytterligare en sådan här tråd, men jag hittar inte svaret (och får inte tag på någon på ASVH). Foderhästen...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Hallå! Hur har ni gjort, ni som har bytt ut eran ID-bok mot hästpass & haft alla vaccinationer i ID-boken??? Jag tävlar rätt så mkt nu...
Svar
6
· Visningar
2 013
Senast: tio-i-tre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp