Halebop, Hallon eller Vimla

clusia

Trådstartare
Någon som har deras abonnemang? Nöjda eller missnöjda?
Är fakturan på priset som står på deras hemsidor eller tillkommer det en massa extra avgifter?

Sitter på ett dyrt mobilabonnemang från Tre. Fakturan slutar i snitt på 600kr i månaden och är rätt less. Fattar inte varför de skenar iväg så. Har bundit om det flera gånger för att få billigare men hamnar där ändå.

Kollar på abonnemang med fria samtal, sms och mellan 6-8 gb surf.
 
Jag har haft Hallon och det funkade bra. Inga dolda avgifter eller så. Anledningen till att jag bytte var att de går genom Tres nät och täckningen är usel här. Så länge jag bodde Stockholmsnära gick det bra.
 
Jag har Halebop. När jag är hemma i Norrland är det bara Telias nät som fungerar så det finns inte så många alternativ. Jag är nöjd, nu har jag minsta möjliga så min surf tar slut då och då men det är ju valfritt att fylla på (till en extra kostnad).
 
Jag har haft Hallon och det funkade bra. Inga dolda avgifter eller så. Anledningen till att jag bytte var att de går genom Tres nät och täckningen är usel här. Så länge jag bodde Stockholmsnära gick det bra.
Okej tack. Bor i Stockholm så då borde täckningen alltså fungera här eftersom Tres gör det. :)
 
Har använt Halebop sen jag gick högstadiet, för det mesta fungerat prima, inga dolda avgifter bortsett från en fakturaavgift som man slipper om man använder sig av E-faktura

Bor uppe i norr och här är det inte så många att välja på om man vill kunna använda telefonen.
 
Jag har alltid haft Halebop, tills jag fick ett erbjudande om att prova hallon gratis. Fattig student som jag var hoppade jag på det... vilket var rätt värdelöst. Visst det var billigt, men eftersom jag inte hade nån täckning så jag kunde använda telefonen blev det ju ändå pengarna i sjön^^. Säger som flera andra, behöver Telias nät + att Halebop har bra priser.

//r
 
Jag har vimla och är mycket nöjd. Gillar att data sparas. Har bra täckning överallt utom här hemma, men här har alla dålig täckning.
 
Någon som har deras abonnemang? Nöjda eller missnöjda?
Är fakturan på priset som står på deras hemsidor eller tillkommer det en massa extra avgifter?

Sitter på ett dyrt mobilabonnemang från Tre. Fakturan slutar i snitt på 600kr i månaden och är rätt less. Fattar inte varför de skenar iväg så. Har bundit om det flera gånger för att få billigare men hamnar där ändå.

Kollar på abonnemang med fria samtal, sms och mellan 6-8 gb surf.


Jag hade Hallon något år, fungerade fint! Enda orsaken att jag bytte var att jag behövde mer surf och fick köpa till hela tiden vilket blev dyrt. Men själva abonnemanget var det inga problem med, snabba svar på frågor, och inget krångel med fakturor eller avbeställning.
 
Jag har Halebop. Minsta mängden surf eftersom det sparas till månader jag eventuellt behöver mer. Inga extra avgifter och bättre utlandspriser än både min jobbtelefon och partnerns abonnemang. Aldrig krånglat.
 
Jag har haft Comviq förut och varit nöjd (hade någon fastpris-variant och gick sällan utanför det) och nu har jag Halebop som jag också är nöjd med. Tre hade jag ett tag men då hade jag ingen täckning hos mina föräldrar.
 
Någon som har deras abonnemang? Nöjda eller missnöjda?
Är fakturan på priset som står på deras hemsidor eller tillkommer det en massa extra avgifter?

Sitter på ett dyrt mobilabonnemang från Tre. Fakturan slutar i snitt på 600kr i månaden och är rätt less. Fattar inte varför de skenar iväg så. Har bundit om det flera gånger för att få billigare men hamnar där ändå.

Kollar på abonnemang med fria samtal, sms och mellan 6-8 gb surf.
Har Halebop och är jättenöjd :) !
 
Halebop och är nöjd, inga konstiga avgifter.
Någon extra krona på räkningen när jag smsar till dansk mobil vilket händer ibland.
 
Jag har Vimla sedan ett par år tillbaka och tycker det funkar bra. Enkelt att själv byta mellan olika abonnemangsformer via mobilappen. Och klart prisvärt...
 
Jag har haft Halebop i 10(?) år eller så och är helnöjd. Fick ett samtal från dem vid ett tillfälle då jag senaste tiden börjat använda mer data (och därmed ökat mobilräkningen) och blev erbjuden ett annat abonnemang som skulle passa mig bättre. Sänkte månadskostnaden med över 100 kr. Kommer sällan över 150 kr/månad, då utan att ha gratis samtal eftersom jag inte ringer så förbannat mycket. Gratis sms och några GB data är viktigare för min del.
 
Jag har Vimla! Betalade inte ett öre de tre första månaderna och betalar inte många kronor nu heller. Dessutom sparas datan som är kvar till nästa månad :)
 
Jag har Vimla! Betalade inte ett öre de tre första månaderna och betalar inte många kronor nu heller. Dessutom sparas datan som är kvar till nästa månad :)
Är det gratis de 3 första månaderna alltså? Verkar ju lite för bra för att vara sant. :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade länge Halebop kontant (Telia)som funkade bra tills de började dra surf trots att jag inte rört telefonen (nattetid). :rage: Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 036
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp