Halebop, Hallon eller Vimla

Har Vimla. Superduperbra!

Surfmängden, samtal och sms sparas och man kan enkelt byta abonnemang-variant. Man får tips-rabatt 10 kr/tips och månad (både den som tipsas och den som tipsar får det).

Jag betalar 60kr/månad. 60 samtal och 600 sms. Har dock bunkrat så jag har typ hur mycket som helst kvar. Mina barn brukade surfa på min telefon när vi var i fjällen förr, för mitt tog liksom aldrig slut. De streamade filmer veckovis... Nu har de Vimla själva så det behövs inte.

Kör bara kör! Jag kan ge dig en tipslänk om du vill! Fick en av en snäll bukefalist när det begav sig!
 
Har Vimla. Superduperbra!

Surfmängden, samtal och sms sparas och man kan enkelt byta abonnemang-variant. Man får tips-rabatt 10 kr/tips och månad (både den som tipsas och den som tipsar får det).

Jag betalar 60kr/månad. 60 samtal och 600 sms. Har dock bunkrat så jag har typ hur mycket som helst kvar. Mina barn brukade surfa på min telefon när vi var i fjällen förr, för mitt tog liksom aldrig slut. De streamade filmer veckovis... Nu har de Vimla själva så det behövs inte.

Kör bara kör! Jag kan ge dig en tipslänk om du vill! Fick en av en snäll bukefalist när det begav sig!
Jag kan nog inte byta abonnemang fören i januari för det är låst tills dess. Tror jag? Står att jag har bindningstid tid till 24 januari. Men tack ändå. :)
 
Har Halebop sedan flera år och är jättenöjd! Har ett litet abonnemang, betalar 169 kr/mån och det räcker fint för mig.
 
Gick från 3 till Halebop och blev supernöjd! Både med pris, service och täckning.
Hade aldrig bytt om det inte vore för att vi skaffade familjeabonnemang.
 
Jag har haft Halebop i 10(?) år eller så och är helnöjd. Fick ett samtal från dem vid ett tillfälle då jag senaste tiden börjat använda mer data (och därmed ökat mobilräkningen) och blev erbjuden ett annat abonnemang som skulle passa mig bättre. Sänkte månadskostnaden med över 100 kr. Kommer sällan över 150 kr/månad, då utan att ha gratis samtal eftersom jag inte ringer så förbannat mycket. Gratis sms och några GB data är viktigare för min del.
Får rätta mitt tidigare uttalande lite, efter att ha kollat upp det. :angel: Har visst ett gäng fria samtal också, och betalar 169 kr/månad. :D
 
Jag har Halebop. Haft det sedan någon gång i mitten på 00-talet. Inför att jag ska byta telefon eller förnya abonnemanget så brukar jag jämföra priser och annat, men det slutar alltid med att jag fortsätter med halebop. De har ju blivit utsedda till den bästa mobiloperatör med flest nöjda kunder, och jag kan bara hålla med :).
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade länge Halebop kontant (Telia)som funkade bra tills de började dra surf trots att jag inte rört telefonen (nattetid). :rage: Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 054
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp