Bukefalos 28 år!

hallandsritten?

Sv: hallandsritten?

Det blev tyvärr inget DM för skåne i år. Det var bara en skåneryttare som kom till start. Jag tror det måste vara minst tre st för att ett DM ska starta.

Är det någon som tog lite bilder under ritten? Lägg gärna ut en länk isåfall.
 
Sv: hallandsritten?

Jag tog lite bilder när jag hann och hade möjlighet. Satt i intiden mestadels annars.
Kan ju slänga ut lite bilder, men tyvärr tappade jag ena minneskortet nåstans på anläggningen under dagen, så det det blev bara en handfull kvar på andra minneskortet.
... Det måste vara fjärde minneskortet som gått det ödet tillmötes i år...:/

_DSC1281.jpg

_DSC1290.jpg

_DSC1362.jpg

_DSC1428.jpg

_DSC1305.jpg
 
Sv: hallandsritten?

Fina foton! Kul att se för en nybörjare som mig ;).
Jag måste fråga...tjejen på skimmeln som har nummer 18....är det någon som vet vad för sadel det är? Jag har en förkärlek för sadlar som har stöd sådär högt upp och sen platt under...såg ut som någon form av det ju....vart väldigt nyfiken.
 
Sv: hallandsritten?

om det är annies egna sadel så är det en podium:)
 
Sv: hallandsritten?

Jag har oxå spanat lite på den sadeln. Ser himla skön ut! :laugh: Frågade vad det var för en sadel och det är tydligen en Orthoflex.
 
Sv: hallandsritten?

Ja, jag har köpt en ny pålle! Ett 6-årigt sto som jag är smått förälskad i. :love: Hon har en spännande stam med ur distanssynpunkt så vi får se vad det kan bli av henne så småningom. Men jag har kvar den "gamla" oxå, fast hon går här hemma med bäbis i magen. :laugh:
 
Sv: hallandsritten?

Hon ser jättefin ut på bilderna från ritten. Lycka till med henne och med fölisen!
 
Sv: hallandsritten?

Ahaaaa ok ja men det kan jag tänka mig, har kikat på alla deras modeller och älskar dom två Patriot modellerna och express light. Ser jättesköna ut!

Ska inte ta över tråden med sadel snack nu haha men tack för infon Sandra och Nesjla! (Poduim har jag också kollat på, skulel vilja prova en!)
 
Sv: hallandsritten?

Ahaaaa ok ja men det kan jag tänka mig, har kikat på alla deras modeller och älskar dom två Patriot modellerna och express light. Ser jättesköna ut!

Ska inte ta över tråden med sadel snack nu haha men tack för infon Sandra och Nesjla! (Poduim har jag också kollat på, skulel vilja prova en!)

Surfa till Mias sida! Hon har en Podium sadel för utlåning/ provning :)

Pma om du vill ha länken.
 
Sv: hallandsritten?

jaha oj wow det visste jag inte, fast jag jämt sitter och kollar på saker där!
Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 277
Senast: kolblakkur
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 263
Senast: Cambrie
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 726
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Min dotter har skolios och ska inom några månader genomgå en operation av ryggen. Ett antal ryggkotor kommer att stagas ihop, och...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp