simba_112

Trådstartare
Vet någon var man kan få tag på breda snygga hundhalsband i läder/skinn där man även kan få hundens namn ingraverat i lädret?!
Letar och letar men kan inte hitta någonstans:(
 
Sv: Halsband!

Ingraverat i lädret? Det har jag nog aldrig ens sett tror jag.
Du får åka till HUND2009 om en vecka, finns det så finns det där. :)
 
Sv: Halsband!

Hurricane gör ganska snygga, deras läder vet jag inte hur breda de är men nylonhalsbanden är väl en 4 cm breda.


Äh, du får ett pm oxå.
 
Senast ändrad:
Sv: Halsband!

Hehe! Precis vad jag PMade om! Hurricane har toppen halsband och selar
 
Sv: Halsband!

Misstänkte nästan det! :laugh: Ska ta tag i och köpa en stödkrage till min hund någon dag, deras i nylon är juh så snygga!
Därför skrev jag bara namnet, pmade en annan länk till en annan som gör halsband som jag vet förut gjort läderhalsband med tryck eller vad det nu är.
 
Sv: Halsband!

Ska till HUND2009 och blir där hela lördagen och söndagen, så jag bör ha tid att kika lite:D
 
Sv: Halsband!

Ändå inte riktigt vad jag tänkt mig men får kika lite till:D

Fler tips mottages tacksamt!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
497
Senast: cili
·
Hundträning Jag har en liten hund med pyttig mun även för sin storlek och mjukt bett. Dessutom så är hon lugnt tempererad och jag jobbar mycket med...
Svar
15
· Visningar
936
Senast: snorp
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp