Hälsning från mig i Australien!

Seabaz

Trådstartare
Ja då och då kommer jag ihåg hur mycket jag brukade hänga här på buke!
Efter att Vit fick somna in runt midsommar 2014 så sa jag upp mig från jobbet, sålde/gav bort allt jag ägde och sålde min lägenhet och drog till Australien!
6 månader i Surfers paradise på Guldkusten tog av olika anledningar knäcken på mig så bestämde mig för att flytta norrut.
Hittade ett volontärjobb med hästar och ridning på en tropisk ö i norra Queensland som visade sig vara mitt öde! 15 månader senare är jag fortfarande här och nu anställd som 2IC (second in command) på heltid och livet kunde inte vara bättre!

Tänker på min Zinzano då och då och hur mycket olika skoj vi hade ihop. Det är ju skoj här med men väldigt annorlunda, på ett bra sätt!

Vet inte vad jag vill med denna tråd. Kanske mest bara säga hej, haha!
Ta hand om er och och era hästar!

Mia.

Och en bild på Z så som jag väljer att minnas honom!
 
Senast ändrad:
Fn va roligt att höra! Minns tråden, minns din sorg och din tanke på att göra något komplett annorlunda. :)
 
Livet är inte statiskt, det innehåller både glädje och sorg. Ibland innehåller det så mycket sorg att man inte kan se hur det någonsin ska gå att bli glad igen.

Jag är glad att du hittat glädjen igen!

Det ser fantastiskt ut där du är nu, vi får vallfärda från våra regntunga skyar och tangentbord och komma och hälsa på dig!

Buketräff down under!
 
Vad härligt att läsa detta! :) Jag kom faktiskt att tänka på dig häromdagen och undrade hur det hade gått. Tänkte att du kanske redan hade skrivit någon tråd här om det som jag missat.

Drömmer i smyg om att göra samma sak!

Fantastisk idé om buketräff "down under"! Count me in!
 
Kul med en hälsning från dig! :D Härligt att du hittat ett jobb och trivs! Din fina vita var sagolik, förstår att du saknar din vän.. :heart
 
Så för den som vill se mer om vad jag gör så finns jag på insta som uppdateras oftare! Men kanske inte tillåtet att skriva ut här?

Det är vinter här nu sä inte mer än upp till 27 grader dagtid och endast 24 grader i havet haha!
 

Liknande trådar

Gnägg Inser att jag är inne och snokar här på buke typ varje 6 månader eller nåt! Well well... Här kommer en liten hälsning från Australien...
Svar
18
· Visningar
1 799
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp