Halvstryp koppel

C

Cronis

Vad kan ett sådant kosta?
Ungefär?

Det behöver inte vara i guld och oxhuds läder, utan funktionsdugligt. Det billigaste, men bra. Typ.

:bow:
 
Sv: Halvstryp koppel

Såg nått fult på dollarstore för 10 spänn...

Annars har jag tvåfärgade halvstryp i rosa/svart, nylon med kedja, de har kostat mellan 59:- och 89:- beroende på vart man köper dem, jag har hittat mina på hästaffärer, vanliga djuraffärer och mässbord. Det finns matchande koppel också,
 
Sv: Halvstryp koppel

jag är ganska så emot jättebilliga halsband/koppel.
Främst för att sådana halsband efter en tids användande blir slitna och till slut brister.
En bekant till mig som har en liten norfolk terrier hade ett billigt halvstryp på honom när dom var i stan och det brast när hunden skulle hoppa fram för att hälsa på en hund!

Men du gör som du vill, jag menar inte att man ska köpa dom dyraste i älgskinn för 300kr men iaf strax under hundralappen brukar jag ge för ett halsband, senast idag köpte jag ett halvstryp i läder (med såndär kedjelänk i mässing) och sydda sömmar där halsbandet fästs till kedjan.
Jag gillar inte heller när halsbanden är nitade, halsbandet min foderhund kom med var ett tunt läderhalvstryp, nitat där det fästs till kedjan, efter nån månad brast lädret vid niten utan anledning.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: attheedge
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 465
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Behöver lite inspo! 😻 Vad gillar ni för koppel bäst? Jag har inget som jag gillar och skulle vilja ha några fler, kanske lite olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 737
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp