Bukefalos 28 år!

Han finns inte längre...

F

Fridamatilda

Min älskade halvfoderhäst bröt benet i hagen idag. Vi fick bara 2,5 månader tillsammans, men det var tack vare honom som jag fick tillbaka glädjen och självförtroendet inom ridningen.
Jag kommer aldrig att glömma dig B, älskar dig för alltid.

//Frida
 
Usch, vad tråkigt. Nu vill jag bara cykla till stallet och pussa på min egen mule och kolla att hon mår fint. :(
 
Tack för alla tröstande ord! Jag måste föra otur med mig :(, detta är andra halvfoderhästen som dött inom mindre än två år. Den första (som är på min användarbild) fick vi ta bort i juni 2002. USCH, kom precis på att den första hästen togs bort pga problem med VÄNSTER FRAMBEN (han höll inte för ridning) och B bröt VÄNSTER FRAM (kotan). Vilken otäck slump...

//Frida
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 13 år som har tappat mitt självförtroende när det gäller ridningen. Jag älskar fortfarande att vara i stallet och...
Svar
10
· Visningar
898
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: super
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 800
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp