Bukefalos 28 år!

Happygolucky katthona, finns de?

Sv: Happygolucky katthona, finns de?

Jag har nu min tredje birma och han är mest lik min första som var en hona.
De är/var båda mycket krävande, högljudda och allmänt jobbiga emellanåt.
Mittenbirman var en helbror till honan och helt annorlunda, riktig soffpotatis som sov galet mycket. Men han var uppfödd i lägenhet och de andra har tillgång till uteliv. Därför borde det varit tvärtom kan man tycka men icke sa nicke.
Så min kastrat som är ute dagtid när han tycker vädret är OK kan ändå gå in i ett annat rum på kvällen och hålla klagokonsert. Han kan även sätta igång i samband med solens uppgång och tala om att nu ska vi gå upp!!!!!!
Mina två andra, ragdoll och skogkatt säger knappt ett knäpp, skogisen kurrar och hoppar på bakbenen, raggisen avvaktar i bakgrundan och gör en burn-out när dörren öppnas :eek:

PS Sen jag köpte birman 2006 har jag inga krukväxter,inga prydnadsföremål framme och min vackra pidestal med tillhörande kruka är undanställd...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 237
Senast: Farao
·
Däggdjur Vi kommer flytta in våra kaniner så att de har större utrymme och säkrare. Två av dem (honorna) kommer troligtvis att vara i en hage i...
Svar
17
· Visningar
2 035
Senast: dotzie
·
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Jag har två Ragdolls, en hona på 5 år och en hane som är 7 år, båda kastrerade. För drygt ett och ett halvt år sedan började hanen gå...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: Novienna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp