Har era stallkatter soffa? ;)

Alexandra_W

Trådstartare
Har fixat om lite inomhus idag, och bla slängt ut 'djursoffan' ur mitt sovrum. 'Djursoffan' är en tresits lädersoffa som byttes ut för några år sedan för den var så sliten, och sen dess har den stått i sovrummet åt djuren.

Idag slängde jag ut soffan helt, och ställde den i stallet (jag har gigantiskt stort stall). Eg mest i väntan på att åka till tippen.

men sen hittade jag en gammal fin matta som också utrangerats och lite annat. Och då kunde jag inte låta bli att arrangera så det är soffa, fåtölj och matta som står som ett ett vardagsrum där. 'Om katten själv får välja' - eller hur var det nu? ;)
 
Jajamäänsan :D Lilla Masse har ett eget litet hörn i soffan som han sover i.
Och om det är något som ligger ivägen så värgrar han hoppa upp och lägga sig ;)
 
Tekla får ju gå in också, så hon har ju massa mysiga möbler inne med. Men ser lite kul ut (jag har sjuk humor ibland) med en soffgrupp i stallet åt stallkatten ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 243
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 798
Senast: Sonic76
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp