Bukefalos 28 år!

Har ni försäkrat era djur?

F

Fjunet

Vilken/vilka försäkringar? Vilket företag? Kostnad?

Har Agrias veterinärvårdsförsäkring på mina fåglar för 280:-/per år.
 
Jag funderar på det. Antingen blir det Agrias veterinärvårdsförsäkring eller så börjar jag stoppa undan lite varje månad.
 
Agria veterinärvård till kaninen och papagojan, ca 200 resp. 1000 kr per år. Tror jag.
Hästen har Agria Max eller nått, minns inte.
 
Den ena av chillorna är försäkrad i Agria för en kostnad av 500:-/år. Tyvärr kommer premien att höjas.
 
Och skjuta upp lite till då :angel: Närå :D

Förresten, när man ändå kommer ihåg. När man ska försökra måste man väl på vet undersökning innan va? :confused:
 
Jag har också Agria. På åsnorna kostar det mellan 630-820 kr/st per år. Då är de försäkrade för 10-15 000 med maximal veterinärvård upp till 25 000 kr. (Då är det inklusive min mängdrabartt) :crazy:
/Linda.
 
Jag har några marsvin men har ingen av dem försäkrade faktiskt. Jag resonerar som så att den dagen de blir sjuka och behöver veterinärvård så betalar jag för dem ur egen ficka. De är i allmänhet väldigt krya men skulle de behöva veterinärvård så tar jag dem givetvis till veterinären.

/Zania
 
Mina råttor är försäkrade för 24 kr i månaden/styck.
Kaninen är också försäkrad för 24 kr/månad.
Hunden är försäkrad för 264 kr/månad.

De står hos Agria...
 
funderar på att fixa försäkring till kaninerna...
har innan resonerat så att blir dom sjuka och vet. skulle säga att d blir väldigt dyrt så skulle jag ta bort dom...tyckte lixom att d va ett dussindjur..
men nu känner jag att jag e alldeles för fäst vid dom för att tänka så..
så d blir nog försäkring, smabon går väl i taket men men... :angel:

gerbilerna däremot får vara utan...
dom e dels gamla nu och tycker d e "dumt" att försäkra ett djur som kostar 50:- att köpa när försäkringen skulle bli flera hundra om året... :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 771
Senast: Lyan
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 659
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 019
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp