Bukefalos 28 år!

Hashtaggar på Instagram

Butros

Trådstartare
På Instagram har jag flitigt använt hashtaggar. För en tid sedan valde jag att ta bort några av dem. Ofta fungerar det, men ibland ligger taggen kvar de facto. Den finns inte längre i min bildtext, men bilden kommer ändå upp i sökresultat på Instagram, liksom på de webbplatser som visar bilder från Instagram.

Några taggar fick jag bort genom att lägga tillbaka dem och ta bort dem igen, men en del tycks ha fastnat för evigt. Har någon annan varit med om detta? Finns det någon lösning, om man inte vill radera bilden och lägga upp igen?
 
Säkert en bugg hos Instagram. Det är inte heller säkert att de uppdaterar servrarna så ofta, prova att söka efter hashtaggen om ett dygn igen och se om din bild fortfarande ligger kvar :)
 
Säkert en bugg hos Instagram. Det är inte heller säkert att de uppdaterar servrarna så ofta, prova att söka efter hashtaggen om ett dygn igen och se om din bild fortfarande ligger kvar :)
Det har gått några veckor nu. Oftast fungerar det inom någon minut.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 246
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 890
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 572
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp