Bukefalos 28 år!

Hashtaggar på Instagram

Butros

Trådstartare
På Instagram har jag flitigt använt hashtaggar. För en tid sedan valde jag att ta bort några av dem. Ofta fungerar det, men ibland ligger taggen kvar de facto. Den finns inte längre i min bildtext, men bilden kommer ändå upp i sökresultat på Instagram, liksom på de webbplatser som visar bilder från Instagram.

Några taggar fick jag bort genom att lägga tillbaka dem och ta bort dem igen, men en del tycks ha fastnat för evigt. Har någon annan varit med om detta? Finns det någon lösning, om man inte vill radera bilden och lägga upp igen?
 
Säkert en bugg hos Instagram. Det är inte heller säkert att de uppdaterar servrarna så ofta, prova att söka efter hashtaggen om ett dygn igen och se om din bild fortfarande ligger kvar :)
 
Säkert en bugg hos Instagram. Det är inte heller säkert att de uppdaterar servrarna så ofta, prova att söka efter hashtaggen om ett dygn igen och se om din bild fortfarande ligger kvar :)
Det har gått några veckor nu. Oftast fungerar det inom någon minut.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 183
Senast: Hajfisk
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 675
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp