Sv: Hay Day

Bäst nytta av diamanterna har du för att öka kapaciteten i maskinerna, så att du får fler "slottar" i produktionskön. Det går fort att komma fram i nivåerna i början, men för varje level tar det längre och längre tid. Det du bör göra varje dag är väl ffa snurra på lyckohjulet, och handla hos din granne Greg. Han har underpriser på allt, och får nya varor en gång per dag. Perfekt för att hitta dynamit, spadar etc billigt.
 
Sv: Hay Day

Jag slösade bort en massa diamanter första fem minuterna innan jag förstod att de var skitsvåra att samla ihop.

Sen har jag slösat diamanter på att öppna kistor. Också väldigt dumt, är ju aldrig något riktigt WOW i dem.
 
Sv: Hay Day

*kl*

Jag har spelat i snart en vecka och hoppat upp på level 23. Skulle dock gärna ha lite fler vänner i spelet, ifall någon är intresserad. :angel: :D
 
Sv: Hay Day

Innan en båtleverans kan du se vilka varor som kommer att efterfrågas, så att du kan producera/köpa dessa. Dock inte antal, så det är lika bra att ta i.. :p

När båten sen kommer, är det ett antal lådor som ska fyllas med de här varorna. Det står på hur många av varje vara som behövs. Du får pengar, XP och ett båtleveranspoäng (kommer inte på vad de kallas nu...). Du har 17 (?) timmar på dig att fylla alla tunnorna. Klarar du det får du extra XP, pengar och två båtleveranspoäng.

Det händer ingenting om du inte fyller någon tunna, eller bara några stycken, du går bara minste om XP osv. Men det är ett bra sätt att levla upp på :)
 
Sv: Hay Day

Nu va ju jag också tvungen att prova spelet när jag läst denna tråd... Uppskattar nya vänner, men vet inte hur man lägger till andra än dom man har på fb? Bara level 8 än, å jag började igår :P
 
Sv: Hay Day

Undrar oxå hur man gör! Jag besöker andra gårdar och lägger till lite hipp som happ :-P men hade varit kul med sådana man "känner" min gård heter bara "Farmen" kan man söka på gårdsnamnet tro?
 
Sv: Hay Day

Jag spelar också :) Är bara på level 17 än :p

Min gård heter Åkermans, hittar ni mig så bli gärna min vän :) :angel:
 
Sv: Hay Day

Jag har inte fattat det som att det går att söka efter gårdar? (eller är jag korkad?)
Men det går ju att lägga till vänner via fb eller google+, så ifall någon av er har lust att få en till granne så får ni gärna min mailadress i ett pm så ni kan hitta mig. ;)
 
Sv: Hay Day

Jag tror att har man ipad/phone så finns det nått som heter game center, där man ska kunna lägga till folk, om jag förstod infon rätt på deras fb sida... Men, om man kollar i tidningen, och går in på någon som säljer nått, så kan man lägga till den via den glada gubben uppe i hörnet vid deras namn :P
 
Sv: Hay Day

Så brukar jag göra, lägga till de i tidningen som har en båtleverans jag kanske kan hjälpa till med (har hittills bara lyckats en gång dock :p) :D
 
Sv: Hay Day

alltså, hur ofta ska lyckohjulet komma? snurrade på det igår kväll, men det har inte dykt upp idag :/
 
Sv: Hay Day

Så nu har min första båtlast gått iväg med mycket hjälp av sonen. Kottegården ( gammalt familjeskämt). Hittar man intresanta gårdar som inte är facebok kompis med kan man bli följare.Har fått med mamsen på detta. 75 år och ingen datahacker men hon är på level 21 på mindre än 1 månad. Jag gick med för att få igång henne då jag bor för långt bort för att bara titta över.
 
Sv: Hay Day

Hehe tydligen snurrade jag också runt halv ett första dagen, tur jag jobbar kväll hela veckan så jag är hemma/vaken vid den tiden haha :p
Level 14 nu, men sjukt störande att det blir fullt hela tiden i lager/silo :mad:
 
Sv: Hay Day

Imponerande av din mamma! :D

Sjukt beroendeframkallande spel... Jag gillar att det inte tar en massa energi när man ska göra nått, som många spel gör, så man måste vänta tills man får mer "liv" igen. Här är det bara att spela på
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
965
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: MissFideli
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp