Sv: Hay Day

fast jag tycker inte att jag ser det varje dag men jag har ju klarat 28 dagars målet så det kanske ändras sen :P
 
Sv: Hay Day

fast jag tycker inte att jag ser det varje dag men jag har ju klarat 28 dagars målet så det kanske ändras sen :P

Det kommer en gång per dygn för min del i alla fall. När jag öppnar spelet första gången så kör bilen fram, oavsett vad klockan är. Efter midnatt kommer den igen.
 
Sv: Hay Day

*kl*

Jag känner mig fruktansvärt ensam och har ingen aning om hur man lägger till folk. Men fler vänner skulle vara kul att ha! :)
 
Sv: Hay Day

*KL*

Lyckohjulet kommer kl ett varje natt :) Så var klockan över ett på natten när man snurrade på det, så kommer det inte tillbaka nästa dag. :)
 
Sv: Hay Day

kl


Började spela för en månad sedan. På jobbet varnade jag för detta spel. Och jag hade rätt, det var beroendeframkallande. Nu är vi fyra stycken som hjälps åt med varsin gård och fler verkar snart hänga på.
 
Sv: Hay Day

Jag spelar och är på level 34 kanske?
Har iaf 169 000 mynt :)
Man får diamanter vid gruvan och fisket :)
 
Sv: Hay Day

Fick med en lobbarkompis idag :-D de är alla helt fast i Candygrejen (jag vägrar) och Quizkampen som de fått mig att spela även om jag missar många matcher :-o
 
Sv: Hay Day

Funderingar. Jag har en som köper upp vad jag har i vägbutiken rätt frekvent. Inget fel i det, jag blir ju av med vad jag säljer. Men denna "gård" finns varken med i följare eller vänner. Jag har gått igenom alla två, typ, och jämfört både gårdsnamn och ev namn på vägbutik. Och jag vägrar tro att personen så ofta hittar mig i tidningen (eller på Blocket som dotera kallar den). Finns det andra sökvägar, listor som man kan hitta folk/gårdar?
 
Sv: Hay Day

kl
åhhh störande! Saknar två hallon för att skicka iväg min första båt och hittar inga till salu och har ca 16 timmar tills jag kan skörda mina egna :banghead:
 
Sv: Hay Day

kl

Någon mer som låst upp det där kvartershuset?
Tänkte ifall ni ville skapa ett bukefalos-kvarter med mig så vi kan hjälpa varandra? Verkar dock som man måste vara på level 29 eller högre...
Jag skapar ett som heter Bukefalos, så sök gärna på det och gå med ifall ni hittar det! :)
 
Sv: Hay Day

kl

Någon mer som låst upp det där kvartershuset?
Tänkte ifall ni ville skapa ett bukefalos-kvarter med mig så vi kan hjälpa varandra? Verkar dock som man måste vara på level 29 eller högre...
Jag skapar ett som heter Bukefalos, så sök gärna på det och gå med ifall ni hittar det! :)

Hittade men fick inte gå med då jag redan var medlem i ett annat kvarter :meh:

/B
 
Sv: Hay Day

Tänkte just fråga om man fick vara med i flera.

Sjukt bra att de gjort så man måste bekräfta diamantanvändning!

Jag har börjat om och prioriterar det roliga :-D och bestämde mig för att köpa diamanter nästa gång det var erbjudande så köpte idag :-D

Vi är två som spelar på mitt jobb, onormalt mycket engagerade :-P men kul är det :-D
 
Sv: Hay Day

KL

Kvartershuset är ju jätteirriterande. Varför kan man inte vara med i flera neighborhoods, liksom? :crazy:
 
Sv: Hay Day

Någon i "buke"-kvarteret som har 4 fiskbitar att sälja? Behöver för att skicka iväg båten...
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
962
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: MissFideli
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp