Bukefalos 28 år!

hej hopp..!

H

hopp_freak

Hej alla glada människor.. har en liten fråga.. får man tävla på sin mammas gröna kort om man är 17??? bara nyfiken.. :confused:
 
Sv: hej hopp..!

hopp_freak skrev:
Hej alla glada människor.. har en liten fråga.. får man tävla på sin mammas gröna kort om man är 17??? bara nyfiken.. :confused:
hejsan hoppsan igen.. :P hihi
 
Sv: hej hopp..!

nej du skojar med mig??? snälla säg att det inte är så.. men man behöver la inte grönt kort på en clear round eller???
 
Sv: hej hopp..!

på tävlingar från lokal och uppåt krävs grönt kort... på klubbtävling brukar det inte behövas...
 
Sv: hej hopp..!

det har jag fått visa upp på mina två träningstävlingar..
 
Sv: hej hopp..!

om det är klubbtävlingar så får klubben själv bestämma, men allt fler klubbar kräver grönt kort numera.

lokalt och över är det som Ämelie skriver, krav på grönt kort.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: zarmino
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
539
Senast: misswilma
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 310
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp