Bukefalos 28 år!

Hela laget red så himla bra...

Status
Stängd för vidare inlägg.
...så förlorade dom med ynka 2 poäng.

Att sen domaren sitter med motståndarlagets protokoll framför sig, när våra ryttare rider, vet inte om det känns riktigt rätt?
Varje ritt ska ju bedömas separat, inte efter hur ryttaren innan red den hästen enligt min åsikt.

Dottern fick ett jättefint ungt sto, som de sa kunda vara lite "stoigt" men det märktes inte alls när hon red (däremot bråkade hon med hemmaryttaren).
Det blev några missar i programmet, mest på grund av nervositet enligt henne själv. Men slutade iallafall på 64,8%.
Ganska bra för att rida programmet för tredje gången på en häst hon suttit på i 20 minuter.
Hon slog iallafall hemmaryttaren med 1 poäng trots missarna :banana:

Nu väntar tre matcher till, två hemma och en borta. Och hon kommer nog få rida iallafall hemma eftersom det saknas hemmaryttare då fyra st i laget är bortresta hela februari.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Fick inte tag på någon ny domare alt överdomare, så vi körde sittande överdomare hela tävlingen. Blev bara 38 starter tillslut Allt flöt...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dottern har lagt upp en bild på sidan http://www.hippokraten.se/manadens-bild/rosta och nu raggar vi röster för fullt :D Så har du...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp