Bukefalos 28 år!

Hindermaterial

A

Akela

Vi funderar på att köpa in lite nya hinder till vår ridbana. Vet att Börjes säljer sådant men hittar inget på hemsidan. Någon som vet ungefär hur priserna är? Eller har ni några andra tips på var man kan få ta på billigar hinderstöd och bommar? :confused:
 
Börjes har bara skållor numer, men ring och frågavet ja...
Annars finns det flera leerantörer om du söker på nätet
Lycka till!
 
Börjes säljer bommar, hinderstöd och skållor, men det brukar inte stå med i katalogen eller på hemsidan (förutom skållorna). Bommarna finns i 3m. eller 3.5m. och kostar typ 75-85:-/st. Om jag inte minns fel så kostar hinderstöden runt 400:-, men då är de gjorda i plåt(?), alltså ganska lätta, och så är de vit målade. Man kan även köpa separat hinderfot (vilket jag ska göra... :D), och tror att den kostar ca. 125:-/st. Brukar passa på att köpa ett par bommar/år när jag ändå är där och besiktar släpet... :rofl:, har snart till en hel bana :cool: !
Mvh. Matten
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 426
Senast: Buongusto
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: iNHALE
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 114
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp