Bukefalos 28 år!

Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Zerberus eller Smok'n Lantern de har båda fungerat bra med Spotlite lobell ston...
Steinlager har kostade 22000kr 2008 vet inte vart han e i år han verkar inte stå kvar på alebäck i alla fall...
 
Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Okej har kikat lite på Zerberus innan med... Jag har inte ens sett en annons på Steinlager... Kanske inte är i avel? Nån som vet?

Nån som har bestämt sig vilken hingst dem ska ha?
 
Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

aha, det förklarar saken!
 
Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Hjälp en förvirrad människa.

Hingst till sto efter Spotlite Lobell - Nordin Hanover?

Fick förslag på Steinlager, men vad kostar han? Helst hingstar under 25 med bokningsavgift inräknad. Finns det nån prisvärd hingst runt 15?
Om du ska behålla avkomman skulle jag välja Jobie Tempest. Fungerat bra med Spotlite Lobell, exempelvis segervana Arrak Kloster, Ruby Silas och inte minst flygmaskinen Sissel Vissel.

Ett litet "strå" är också att Garland Lobells bästa söner har Texas på mödernet. Nordin Hanover är ju en son till Texas. Långsökt kanske, men ändå.

Passar din prisklass och skulle vara mitt givna första val.
 
Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Den kommer med största sannolikhet att säljas, men det är inte helt bestämt. Vet inte riktigt vad jag känner för Jobie... Det är pappas häst egentligen och han är nog inte direkt såld på honom iaf... Det är så svårt att välja.

Du verkar ha lite koll. Vad säger du om Zerberus? Det främsta dem gett ihop ( Zerberus o Spotlite ) är Sissel Godiva...

Mitt första väl hade varit Enjoy Lavec, men då måste jag råna en bank :p
Har en förkärlek till Super Photo Kosmos, men vet inte hur det hade blivit, han ligger precis på gränsen för vad vi har råd med också...

Tur att det finns så många som kan sånt här på Buke! :bow:
 

Liknande trådar

Anläggning Det är ingen här som rider längre, så min paddock används inte alls och det växer en hel del gräs och ogräs där. Jag funderar på om jag...
Svar
3
· Visningar
937
Kläder & Bli fin Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst. Är det någon här som använder det, vilket märke har...
Svar
1
· Visningar
546
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Söker ett smidigt ihopfällbart trimbord att använda både vid klippning och badning. Gärna höj och sänkbart. Tänkt att använda till...
2
Svar
21
· Visningar
1 016
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp