Bukefalos 28 år!

Hiss och diss del 5

Stor HISS till Clean Sav : D (särskriver den sista delen av namnet för att det blir en smiley annars.. :D) nya smak - passion. Så god! Nu kan jag förlåta att de plockade bort mango. :up:
 
Du får väl kolla själv.

Det stod redan i en av kommentarerna att den inte funkar så bra utanför Stockholm, Göteborg och Malmö så jag lägger inte mer energi på det. Appen ville att jag skulle godkänna att de skicka e-mail till mig. Bara för att jag ville kolla om appen går att använda här. Glöm det...
 
Det måste ju vara en storstadsgrej...

Är det nån som bor i en småstad där nån sån här app funkar hyfsat?
Beror väl som mycket annat på var man bor och vad man är intresserad av. I "min" småstad finns 10 stycken anslutna till Karma men av dem är det bara 3 stycken som haft försäljning senaste veckan nu när jag kollade. Å andra sidan är det några riktigt bra restauranger om man vill ha en billig lunch.

På to good to go hittade jag bara 5 ställen men 2 av dem hade försäljning just nu.
 
Testade Noccos Grand Sour med äpple, fläder och citron. Hade väntat mig något surt men också en som var mest meh. Kanske bra att inga nyheter tilltalar mig bland energidryckerna men:laugh:
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
205 740
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 761
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp