Bukefalos 28 år!

hjälm + överdrag

Estivuz

Trådstartare
Finns det några butiker i Sthlm som säljer jockeyhjälmar och överdrag?
Har för mig att det finns en butik på Täby, men jag kanske har fått det om bakfoten?
 
Sv: hjälm + överdrag

jag köppte mitt hjälmöverdrag i en travbutik. Det är ett lika som jockyer har. ;)
 
Sv: hjälm + överdrag

Täby Stall och Foder på Täby Galopp säljer nog hjälmar och dom kan också hjälpa dig komma i kontakt med dom som syr hjälmöverdrag!
 
Sv: hjälm + överdrag

Jag har köpt mina från UK på postorder. Funkar jäätebra och går snabbt att få hem dem på posten. Sen finns det ju massa mera att välja på där borta än här i Sverige.
 
Sv: hjälm + överdrag

*puttar på en halvgammal tråd*

Ska köpa ny hjälm och funderar också på att köpa den ifrån UK, eftersom västen ska beställas ifrån Treehouse.

Men hur vet man vilka som är godkända att använda här i Sverige?
 

Liknande trådar

Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 178
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Bison
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp