Bukefalos 28 år!

hjälp med idéer vid en vigsel!

Ava22

Trådstartare
Min bästa vän från Växjö åker tillsammans med sin fästman upp till Stockholm 1 maj för att vigas på Skansen. Det blir litet, jag, min sambo, fästmannens kusin och hennes sambo, vi blir sammanlagt 6 personer. Kusinen och jag funderar nu på vad vi ska hitta på för brudparet. Bruden kommer vid tillfället vara 7 månader gravid. Bruden vill att vi tre tjejer ska umgås innan själva vigseln som är 1430. Hotellet är i Gamla Stan. Det vi har kommit på/fixat är att en annan kompis till mig kommer och gör brudens hår. Kusinen sminkar. Men det vore roligt att göra ngt mer innan själva vigseln. Mat måste vi ha, kanske brunch..? Eller lunch i närheten? Det står helt still i knoppen, jag vill att deras dag ska bli väldigt speciell!!
Efter vigseln funderade vi på om vi skulle kolla upp om man kunde ta en båttur, gärna med fika på båten. Men vart? Vet någon nått bra?
På kvällen tänkt vi föreslå Brasserie Le Rouge i Gamla Stan, inte så långt för brudparet att promenera hem :)

Kom gärna med tips och idéer som kan förgylla deras dag!!:)
 

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 133
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp