Bukefalos 28 år!

Hjälp mig hitta färgen!!!!

Pussmule

Trådstartare
Hej! Det är så att jag har en Stübben Tristan DL dressyrsadel. Mörkbrun (Den är antikbrun om ni förstår vad jag menar då?). Men nu är det så att jag skulle även vilja ha ett träns i samma färg! Alltså den här antika mörkbruna färgen (helst då på nosgrimman framförallt). Dressyrträns ska det vara med lite bredare nosgrimma (minst 4 cm) och inåtvända spännen till bettet, annars har jag inga mer krav.

Så är det någon som har förslag?? Eller vet träns som blir sådär antikt bruna efter några smörjningar? :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 212
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 549
Utrustning Jag har en ganska klar bild av ett träns jag vill ha, men jag kan inte hitta det... :meh: Det ska vara ett brunt pullarträns, gärna åt...
Svar
10
· Visningar
1 480
Utrustning Hej! Är nu ute efter ett speciellt träns. har några krav: runda spännen, innåtvända spännen, mässindetaljer och mörbrunt läder (ej...
Svar
0
· Visningar
1 295
Senast: Sunspired
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp