Bukefalos 28 år!

Hjälp mig hitta kappan!

Wysiwyg

Trådstartare
Såg en kappa när jag hemnetknarkade som jag tyckte var så himla fin!

Den var en ljusgrå ullkappa, "skärp" i samma färg, hade dragkedja och ett mörkblått småprickigt glansigt foder. Fickorna hade också dragkedjor. Märkningen i kappan var också grå och hade svart text i det vänstra nedersta hörnet.

Någon som känner igen beskrivningen? Tog en print screen bild på den också men vill inte lägga upp den här pga upphovsrätt och ägaren till både kappan och lägenheten.
 
Har man en bild, även en skärmdump så kan man bildsöka ganska enkelt. Bild som bild liksom..
Enklast är naturligtvis om man beskär den så att så mycket av omgivningen inte finns med och att kappan blir i fokus.
Nä, man bildsöker ju för att hitta ”samma” bild.
 
Nä, man bildsöker ju för att hitta ”samma” bild.

Så kan man ju också göra. Själv bildsöker jag för att hitta samma eller liknande som är på bilden och oftast hittar jag vad jag söker, men om man hellre famlar helt i blindo så får man såklart göra det.
 
Har man en bild, även en skärmdump så kan man bildsöka ganska enkelt. Bild som bild liksom..
Enklast är naturligtvis om man beskär den så att så mycket av omgivningen inte finns med och att kappan blir i fokus.
Måste göra nått fel. Kopierar och sen händer det inget utan bara försvinner :(
Trycker på googles ”bilder” men det går inte att söka där. Vet inte vad jag gör för fel.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp