Bukefalos 28 år!

Hjälp mig med låten!

millen

Trådstartare
Jag håller på att bli tokig, har haft en låt fast i huvudet nu i flera dagar men jag hittar inte vilken låt det är! Det enda jag har att gå på är en liiiiten gnutta text, och kanske möjligtvis nått sammanhang. Jag tror att jag har hört den antingen på vinyl fm eller rockklassiker.

Detta ör den text jag kommer ihåg:
If I say what I wanna say, hear what I wanna hear, do what you want me to do

Jag är inte säker på om det är I eller you, vet inte ens om ”hear-raden” är med, det enda jag är säker på är say och do delarna. Det är en snubbe som sjunger och det låter ganska dramatiskt. Är det någon som det ringer nån liten klocka hos?
 
Jag håller på att bli tokig, har haft en låt fast i huvudet nu i flera dagar men jag hittar inte vilken låt det är! Det enda jag har att gå på är en liiiiten gnutta text, och kanske möjligtvis nått sammanhang. Jag tror att jag har hört den antingen på vinyl fm eller rockklassiker.

Detta ör den text jag kommer ihåg:
If I say what I wanna say, hear what I wanna hear, do what you want me to do

Jag är inte säker på om det är I eller you, vet inte ens om ”hear-raden” är med, det enda jag är säker på är say och do delarna. Det är en snubbe som sjunger och det låter ganska dramatiskt. Är det någon som det ringer nån liten klocka hos?

Det är ju inte den här men texten är lite lik :D

Och så ett långskott...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
653
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
3 925
Senast: Monimaker
·
Äldre Var på ett café för ett tag sedan där en enligt mig väldigt bra låt spelades. Har enda sedan jag hört den vänt upp och ner på hela YT...
Svar
2
· Visningar
799
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 762
Senast: Sparkling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp