Bukefalos 28 år!

hjälp snälla

M

Mela

kan man ta bort en tråd man satt in om man tycker att folk börjar bli otrevliga i allt dom har att säga??
snälla hjälp...jag blir sårad på nåt konstigt sätt :(
 
Sv: hjälp snälla

Anmäl tråden i så fall med hjälp av den lilla varningstriangeln som finns till vänster.
 
Sv: hjälp snälla

Maila moderatorn på Hund och fråga om hon kan ev låsa tråden. Jag håller verkligen med dig vad dom går på dig bara för ditt val av ras (blandis). Så gör dom alltid här på Buke på hundforumet...trist men sanning. Har aldrig varit på mer inskränkt forum än just Bukefalos hund. Där försöker dom verkligen trycka ned folk pga av sina val. Men som sagt, skicka ett PM/Maila moderatorn och fråga.
 
Sv: hjälp snälla

Mynta2 skrev:
Jag håller verkligen med dig vad dom går på dig bara för ditt val av ras (blandis). Så gör dom alltid här på Buke på hundforumet...trist men sanning. Har aldrig varit på mer inskränkt forum än just Bukefalos hund. Där försöker dom verkligen trycka ned folk pga av sina val. .
:bow: :bow:
 
Sv: hjälp snälla

Jag förstår inte varför folk ska hålla på, det räcker att en har sagt en sak 20 st behöver inte yttra sig i frågan!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 995
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 953
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: Fazeem
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 027
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp