Bukefalos 28 år!

P

pluttis

ja fattar inte hur man lägger in en bild i profilen liksom... alla bara säjer att ja ska titta efter gamla trådar som det står om sånt. Jag kanske är dum o blind men jag hittar inga. kan nån förklara för mig hur man gör? jag är ju inget snille precis.
:D
 
klipp ut den bilden du vill ha,( nr/namn på bilden)
klistra in den på adressen för bilden på buke.
kan inte det såp bra själv,men det var så jag gjorde
 
Bilden måste finnas på nätet och på ett ställe där man kan länka bilder från utan att folk måste logga in.

Om du har Internet Explorer
Högerklicka på bilden, välj egenskaper, kopiera hela bildadressen
Klistra in i fältet under den här » Din bild (Komplett URL - Bildstorlek är 80x80 max pixlar, kan vara mindre) (.gif, .jpg, .png tillåtna) « raden.

Där står oxå hur stor bilden får vara o vilket format den ska ha.

Har du Opera högerklickar du på bilden och väljer »Kopiera bildadress« sen gör du samma som i IE.

Lycka till
 
Var finns detta fält???

"Klistra in i fältet under den här » Din bild (Komplett URL - Bildstorlek är 80x80 max pixlar, kan vara mindre) (.gif, .jpg, .png tillåtna) « raden.

Försöker lägga in egen avatar men lyckas inte så bra!!!!
:confused: :confused: :confused:
 
Högst upp har du
Huvudsida | Sök | Kontrollpanel osv

Klicka på Kontrollpanel
En bit ner har du "Personlig information"
Klicka på ändra.

Nästan längst ner har du "Din bild"
 
Bilden tycks inte fungera?

edit: jo, den gjorde det efter att jag tittat på den separat. Jag antar att passagen inte tillåter att man länkar till bilder från en annan källa, men att det fungerade senare eftersom jag har den i cachen
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: skiesabove
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 773
Senast: Sel
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 294
Senast: hastflicka
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
856
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp