Bukefalos 28 år!

höftproblem?

Sv: Höft som flyttar sig??

Hej

Har också haft besvär med bomlös sadel. Vissa märken gör att man själv har svårt att sitta rätt...
Kanske du kan prova med en lektion centrerad ridning? Bra för att få tips om sin balans.

Riekje
 
Sv: Höft som flyttar sig??

Jag har/säljer Star Trekk sadlarna, och de är super!!
För mig och för hästarna.
Ang naprapat, var ute hos en i tis och oj va det knakade!!:rofl:
Han rättade till mitt snea bäcken, samt låste upp mågra kotor och var i nacken och släppte på spänningar där me...nu dagarna efter känns det helt ok, visst ömmar det lite, men nåt får man ju stå ut me!
Det behövs bara ett besök till, och att lägga sammanlagt 600:- för att bli bra är helt ok!!
Han sa till mig att max 3ggr går man och behövs det mer så är det något annat, som de inte kan fixa.
 
Sv: Höft som flyttar sig??

Okej,då kanske man ska våga sig iväg till en naprapat!:crazy:
Henne jag var hos för länge sen sa inget om att man bara ska gå tre gånger.. Gäller väl & gå till rätt naprapat antar jag..
*försöker samla mod* :eek:

Behöver väl byta sadel men så är det pengarna:(
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
645
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 063
Senast: tott
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
281
Senast: Ponylove
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp