Bukefalos 28 år!

Höga kusten stövlar

I

isola01

Ni som har eller har haft Höga kusten stövlar, är de bra?
Bra att rida i och så? Vad tycker ni?
 
Sv: Höga kusten stövlar

Jag har haft de och jag är INTE nöjd alls på nåt sätt. De är inte särskilt bekväma att rida i, jag tycker det saknas något stöd. Och sulan under slits ner efter ett halvår när jag inte gått runt i de utan bara ridit.

Gick över till MH i somras och det är mycket mer kvalite för pengarna :)
 
Sv: Höga kusten stövlar

Har haft två par, kan bara instämma i vad hopponny skriver, inte bekväma, absolut inget som helst stöd eftersom skaftet är gigantiskt och sulan slits sjukt fort!
Varma är dom inte heller..
 
Sv: Höga kusten stövlar

Håller med ovanstående som har svarat. :) Jag tror jag använde mina några fåtal gånger innan jag sålde dem. De gav inget stöd och kändes för mig ganska "klumpiga".
 
Sv: Höga kusten stövlar

De jag hade blev otroligt stela och otrevliga i kyla, dessutom frös jag i dem oavsett hur jag "bäddade" runt foten med sockor och sulor :(
Inte prisvärda eller bekväma för fem öre i mitt tycke, jag eldade upp mina :p
 

Liknande trådar

Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
191
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
618
Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp