Bukefalos 28 år!

Höll på att missa!!

Mirraya

Trådstartare
Skulle anmäla mig till Rimboritten och jag har helt för mig att det på proppen som jag har utskriven hemma står 7 juli som sista anm. dag. Av en händelse satt jag nu och surfade runt och insåg att nä, det är den 2:a!!! :eek:

Men, nu är det avklarat i alla fall.. så nu kan lugnet åter infinna sig.. :D Jobbigt om jag missat sista anm dag med ett par dagar :(
Speciellt som jag tjatade här innan man ens kunde anmäla sig :angel:;)

Sen blir det betäckning för min lilla häst och förhoppningsvis fölis nästa sommar!!! :bump::bump::bump:
 
Rimboritten 2007

Med anledning av att det finns en proposition för Rimboritten som är publicerad med fel sista anmälningsdatum har vi beslutat att senarelägga densamma till lördag 7/7. Välkomna!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: Sofiiiia
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
11
· Visningar
1 879
Senast: axel
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp