Bukefalos 28 år!

HÖÖKS...CRW bomullsridbyxa (helskodd)

Ajda

Trådstartare
Nån som beställt dom ridbyxorna? är dom bra?
funderar med tanke på att priset är relativt lågt på dom eftersom det är en helskodd ridbyxa.
 
Om det är de med olika färg på skoningen/byxan så har jag ett par och jag tycker att de är supersköna!!! Har använt dem ganska flitigt ett tag och de är inte något slitna än! :D Det enda är att de är lite låga så de blir väldigt låga baktill (jag kanske skulle ha en storlek större :confused: men då tror jag de skulle bli förstora i resten...
Flummigt? JA men jag tycker om dem?

M.
 
Hej! Jag har också dessa ridbyxor och jag är jättenöjd. För att var tygskoning så sitter man väldigt bra i sadeln. Verkar vara slitstarka .
 
har ett par beiga som jag köpte förra året(Nu har det ju kommit nya färger oxå! :)) Dem är sköna men jag tycker att dem är lite för låga baktill!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 499
Senast: Linn-Nora
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
632
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 609
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 350
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp