Hööks höst/vinter 2012

Fiorano

Trådstartare
Katalogen är på ingång och bilder på delar ur kollektionen är släppta, så nu måste vi förstås ha en ny tråd!

Själv ser jag verkligen fram mor att se tränsen IRL, de ser riktigt fina ut på förbilderna!

Ps. Moderator-denna tråden är högst aktuell och tycker du att det är för många Höökstrådar lås gärna vår/sommar-tråden:).
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Av vad jag såg så verkade det som om västarna INTE hade dubbeldragkedja ? ? ?

Det är inte så kul att behöva byta dragkedja på ett helt nytt plagg bara för att tillverkaren varit för snål, ?, för att sätta dit en dubbeldragkedja från början......

Undrar vad det kommer för nytt på schabrakfronten :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Var med backstage vid fotograferingen kan intyga att de verkligen är superfina IRL!
Jag såg nog ut så här :love: när jag kände på dressyrtränsen. Har längtat sen i våras tills de kommer i handel.
Har lagt ut en hel del bilder på "min" location's sociala nätverkssida.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

åh jag längtar också efter tränsen! och de snygga JH collection schabraken!

:love:
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Såg schabraken i butik idag och dom var inte så snygga som dom såg ut på bild tyckte jag. Men jag är riktigt nyfiken på tränsen, hoppas att lacktränset kan komma i ponnystorlek denna gång. Har trånat efter dom läääänge nu.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Träänsen. :love:

Gräddnosen behöver väl ett träns. :idea: Typ om några år. Men hon kanske kan få ett nu... :D :D :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag behöver att nytt svart dressyrträns till den nya hästen så jag väntar med spänning på nya katalogen för de såg riktigt fina ut!! :d
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag såg bilderna och tänkte hurra för röda täcken :) Har helsvart kille så han är så fin i rött :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kl
Hur brukar läderkvaliten vara på tränsen? Jag avskyr stelt läder som aldrig mjuknar :eek: men tyckte dom såg så fina ut :)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag tycker att alla träns utom dom absolut billigaste är jättefina i lädret! Jag läste någonstans att ett träns var gjort i amerikanskt läder och ett annat i europeiskt. Så det är ju inget indiskt skit i alla fall :)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Beror på prisklass :) De dyrare har jag aldrig haft problem med. De blir mjuka och fina. De där billiga budget för under 200 är värre ;) De spricker lätt :(
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Rekommenderar att du köper tränsen IRL, för annars kan du få hem ett i uselkvalite oavsett prisklass :(
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag tycker att tränsen är väldigt jämna i kvaliteten faktiskt! Det enda är att vissa bruna träns kan vara flammiga eller ha fläckar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 063
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 681
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp