Bukefalos 28 år!

Honkatter som inte gillar varandra

Bella

Trådstartare
Har sökt bland trådarna men inte riktigt hittat något som passar. Jag har en katthona som är 2,5 år,van vid andra katter. Hon har varit kompis med en i ett tidigare hem och försökt att bli vän med mina två andra katter (gamla som nu inte finns mer.) Jag tog över en annan katthona som inte kunde bo kvar pga en hund. Den nya katten morrar åt min lilla katt som först bara försökte komma nära . Nu efter några ca 2 månader så har de börjat slåss. Den lilla katten smyger och flyger på den nya katten som blir vansinnig och så slåss de. Den nya katten sitter numera på hatthyllan när hon är inne och ser sig oroligt omkring när hon är nere på golvet.
Vad tror ni, kommer det att gå över eller ska jag försöka hitta ett nytt hem åt den nya katten. Hoppas detta inte blev för rörigt;)

God Jul!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 264
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 627
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 995
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp