Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

A

ase

Vet inte vart jag skall lägga denna tråden men jag tyckte att här passar den bäst!

Det var i lördags kväll som jag satte på tv vid nio för att se hästhoppningen från Paris som det annonserades om i Ridsport att det skulle vara klockan 21,00 på svt24. Men det kom aldrig någon hoppning och jag som har varit ute i stallet och skyndat mig för att hinna att komma in innan det började. så var det ingen ting... någon mer som också råkade ut för detta? man blir ju bara såååå irreterad!
Ase
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Hoppning från Paris var det väl på söndagen klockan 16.00? (vet ej exakt klockslag, jag missade ganska mycket). På tvåan tror jag?
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Japp 16.40 på ettan och sedan gick det över på tvåan kl 17 på söndagen.
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

och var är reprisen???????????????? den skulle va idag....men den verkar va borta :cry:
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Och apropå det, hur blev det med Meredith Michaels-Beerbaums dopinghärva? Man har ju inte hört något men hon tävlar ju för fullt.
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Har har väl typ. fått dispans tills det har löst sig. Synd att hon inte fick vara med i OS bara- såvida det inte visar sig att hästen var dopad......
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Men hur lång tid ska det ta då? Jag menar Beerbaums fall kom ju ganska långt efter men har ändå kommit längre känns det som? Samma sak med O'Connor.
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Det beror på skickliga advokater som förhalar ärendet för Meredith.
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Men vad händer med de priser som hon tagit under tiden mellan "upptäckten" och beslutet om de skulle komma fram till att hon ska fällas för doping?
 
Sv: Hoppningen från paris i lördags! Vart tog den vägen?

Dom får hon behålla. När hennes avstängning träder i kraft så gäller det från det datumet beslutet kommer och fram till det datumet det slutar gälla, men placeringen i världscupen ( den tävling då dopingprovet togs) och dom premierna förlorar hon givetvis eftersom hästen var dopad på den tävlingen.
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 271
Senast: Shark
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 287
Senast: Lobelia
·
F
Ekonomi & Juridik Skulle behöva lite tips om vad ni skulle göra i min sits.. Vet inte om all bakgrundsinfo är nödvändig, men ska försöka att inte dra ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 183
Senast: fredde
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 830
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp