Bukefalos 28 år!

Hoppsadel Jackson

U

Ulliz_o_hundarna

Jag håller som bäst på att leta efter en bra hoppsadel till mitt 5 åriga fullblod. Har pratat med en sadelmakaren här i stan och han rekomenderade en Jackson sadel. Nu är jag inte så jätte insatt i det här med sadlar och har inte hört talas om detta märke tidigare. Är lite nyfiken på om det finns nån här som har en Jackson sadel och vad ni tycker om den!
 
Vet inte om det kanske är Jacson han menade?
Har ingen egen erfarenhet av dessa men jag har hört av flera sadelmakare att det är en bra sadel till vettigt pris.
 
Jag har en jacson sadel men det är an allroundsadel. Jag trivs jättebra med min. Var skön att rida i från första stund. Tror att det är en bra sadel till ett ok pris
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: liiinnea
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
740
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 353
Senast: iNHALE
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 385
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp