Bukefalos 28 år!

Signalprojektering är ju inte olikt det jag gör, det är ju "vad vill jag ha ut av det hela och vad har jag för parametrar att rätta mig efter". Kraftelektronik pysslar jag också med ibland men då är det alltid hög ström och spänningar från 400v och neråt eller högspänning utan effekt, typ elstängsel, driver till CRT-skärmar och liknande. Ibland finns färdiga lösningar nån annanstans som jag kan plocka rakt av men ibland börjar projektet med att linda upp nättrafon.

Cad är kul, jag kör Diptrace och caddar från scratch samt skapar footprints och enskilda SIL-DIL scheman som inte finns i biblioteket samt annat som inte heller finns i biblioteket som följer med programmet, dessutom programmerar jag eeprom när det behövs också. El och elektronik är kul men en väääldig tidstjuv. :p
jag kör microstation med BIM och autocad. ritar system som driver nätstationer, industri system och liknande.
 
Vad mamman är om hon är nära eller långt borta. för mig spelar det ingen roll längre. Hon lever sitt liv jag mitt, Det som spelar roll är barnen.
Det du svarade på gällde att mamman nog inte vill vara långt ifrån barnen, inte att du och mamman ska vara nära varandra.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Tjatter Svägerska ska gifta sig i sommar, nu kom inbjudan till möhippa. Jag trodde möhippegänget skulle planera något roligt tillsammans men det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 743
Senast: Piaff
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
707
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp