Bukefalos 28 år!

Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vann just en westerntävling med en häst som har 633 i GP 🙄

Alltså har det varit nåt prat om att fixa westerntävlingarna? Eller är det verkligen menat att vara helt random? För det är ju ingen vits att avla mot western när du kan ställa upp med en otränad körhäst och ändå vinna..
Men självklart grattis till dig :D
 
Alltså har det varit nåt prat om att fixa westerntävlingarna? Eller är det verkligen menat att vara helt random? För det är ju ingen vits att avla mot western när du kan ställa upp med en otränad körhäst och ändå vinna..
Men självklart grattis till dig :D
Jag håller med till 100%! Jag har en quarter häst med 686 i GP som är i princip värdelös pga westerntävlingarna inte fungerar som de ska.
Hästen i fråga var dock en mustang, dvs inte en körhäst :p men hon har sin styrka i utställningarna, inte tävlingarna, eller det borde iallafall vara så :cautious:
 
Jag håller med till 100%! Jag har en quarter häst med 688 i GP som är i princip värdelös pga westerntävlingarna inte fungerar som de ska.
Hästen i fråga var dock en mustang, dvs inte en körhäst :p men hon har sin styrka i utställningarna, inte tävlingarna, eller det borde iallafall vara så :cautious:

Samma här.
Nä körhästen var bara ett extremexempel på något som ändå är görbart :p Känns så surt men jag viiiiill ändå fortsätta avla på reining och jaga högre poäng för grenen..
 
Ah, ja min kille har bara 12 G.

Menade att min häst hade bättre confo än den på 709 som hade en massa A 😄 Så ja, hög GP betyder ju inte att hästen är bra.
Jag brukar se till att reiningpoäng ligger runt 345, fast samtidigt spelar det ju ingen roll i reining... Man kanske egentligen borde strunta i poäng för grenen och bara avla på GP och confo.
Men är lite rädd att dom ska fixa tävlingarna så poängen faktiskt har betydelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 464
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 510
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 269
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp