Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, nummer 10!

Jag har slutat spela och kollade idag och insåg att jag har en massa föremål från svarta marknaden som jag inte behöver.
2 x filotes klapp
3 x helios stråle
3 x medusas blod
1 x apollos lyra
7 x pandoras ask
6 x svart orkide
1 x poseidon paket
1 x krösus gåva
1 x hypnos täcke

Säg vad ni vill ha så får ni det :) Heter Halali i spelet.

Jag tar gärna filotes klappar om du har kvar dem :) Heter mirtai där
 
gärna, skicka ngt bra bara ;) har själv en hög med saker och spelar så sällan.

är ju så fasligt svårt att få hästar sålda nu och att tävla vinner man inte så mycket på.

Du fick en helios ray :) Jag tröttnade på howrse för ett tag sedan och spelar nu ett annat hästspel.
 
Är det någon som spelar på internationella howrse? :)
Jag får nog räknas som en rätt aktiv spelare, även om jag inte kommer högt i rankingen. Jag köper inga pass och då är det svårt att hävda sig.

Men mitt EC har jag lyckats peta in runt 350e plats och det är jag mycket nöjd med.

Heter Teilani där också, hade du någon Achilles Heel får du gärna ge mig den om du vill. :)
 
Ymnighetshorn x2
Molntapp x14
Filotes klapp x12
Filosofens sten x5
Morfeus armar x4
Zeus blixt x21
Fruktbarhetstrollspö x16
Afrodites tårar x4
Herapaket x3
Hestias gåva x2
Artemis pil x1
Helios stråle x30
Medusas blod x23
Apollos lyra x13
Guldäpple x6
Harmonipaket x3
Pandoras ask x52
Plutos pergament x23
Krösus gåva x23
Ungdomens vatten x21
Akilles häl x19
Svart orkidé x8
Poseidon-paket x7
Bonuspaket x3
Hypnostäcke x1
Hermes bevingade stav x1
 
Jag får nog räknas som en rätt aktiv spelare, även om jag inte kommer högt i rankingen. Jag köper inga pass och då är det svårt att hävda sig.

Men mitt EC har jag lyckats peta in runt 350e plats och det är jag mycket nöjd med.

Heter Teilani där också, hade du någon Achilles Heel får du gärna ge mig den om du vill. :)

Tyvärr har jag använt denna veckas byten men nästa vecka kan du få den :)
 
Ymnighetshorn x2
Molntapp x14
Filotes klapp x12
Filosofens sten x5
Morfeus armar x4
Zeus blixt x21
Fruktbarhetstrollspö x16
Afrodites tårar x4
Herapaket x3
Hestias gåva x2
Artemis pil x1
Helios stråle x30
Medusas blod x23
Apollos lyra x13
Guldäpple x6
Harmonipaket x3
Pandoras ask x52
Plutos pergament x23
Krösus gåva x23
Ungdomens vatten x21
Akilles häl x19
Svart orkidé x8
Poseidon-paket x7
Bonuspaket x3
Hypnostäcke x1
Hermes bevingade stav x1

Jag tar jättegärna Morfeus om du har kvar :)
 
fick en chock nu när jag gick in på howrse, är ju väldigt annorlunda upplägg mot i january bara då jag var inne senast.. kan man inte släppa hästen i hagen alls längre? och vad är det med uppdragen/ mission?

och varför ska de klödda till det med att ha verkstad? känns som om att de bara vill att man spenderar mer pengar..
 
fick en chock nu när jag gick in på howrse, är ju väldigt annorlunda upplägg mot i january bara då jag var inne senast.. kan man inte släppa hästen i hagen alls längre? och vad är det med uppdragen/ mission?

och varför ska de klödda till det med att ha verkstad? känns som om att de bara vill att man spenderar mer pengar..

Jag tycker uppdateringen är rolig, finns mer att göra och ECna har fått mer betydelse. Blev ju inte ledsen över att de slog ihop de båda kassorna heller. Hade över 5 miljoner equus som bara satt på ECkontot.

Det ska också komma arbetshästar och det har jag väntat på länge!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp