Bukefalos 28 år!

HTC-hjälp, aviseringar

Bluefish

Trådstartare
Alltså nu har jag googlat utan resultat och måste få ett svar. Hur tar man bort uppladdningar till facebook (som telefonj*vel aldrig avslutar, stannar på mitten) från aviseringar? Nu har jag säkert 7 stycken som hängt sig och tar massa plats. Får scrolla för att se allt annat som sker. JÄTTEirriterande. Har provat starta om den flera gånger. De går inte att dra åt sidan alltså, studsar bara tillbaka. Kommer kassera luren snart nog, men jag kan inte leva såhär tills dess. Hjälp mig buke :(
 
Sv: HTC-hjälp, aviseringar

Är det raden högst upp på skärmen som är full av uppladdningsaviseringar?

Har du dragit ner menyraden och klickat på radera/rensa/töm/vaddetnuheter? Om dom inte försvinner av det, alternativt kommer tillbaka, så kan jag bara ge dig en tröstkram. Min HTC hakade ibland fast sig vid uppladdningar och vissa aviseringar gick inte att radera. Försökte leta i facebook-appen om det var där problemet satt men hittade aldrig något som tydde på det. Dom försvinner efter ett tag... När dom känner sig redo för det...
 
Sv: HTC-hjälp, aviseringar

Ja där också, och drar man ner den där rullgardinen ligger även där. De försvinner inte om jag rensar. Anade det, skit också. Antar att de räknas som "aktiva" eftersom jag inte kan dra bort dem.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 499
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 915
Senast: Saeta
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 121
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 899
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp