Bukefalos 28 år!

Hundbuketräff i Skåne

Någon som vill till typ Storegård i Lund snart? :) Jag "upptäckte" kombinationen av Hundalandet i Brösarp i kombination med promenad på Brösarps backar (där är inga kor nu på vintern) och tyckte det var väldigt trevligt men det verkar inte vara så många "hund-bukare" åt Österlen-hållet. Tage behöver träffa nya (snälla ;)) hundar, särskilt nu när det är kursuppehåll på brukshundsklubben och det är ju kul att kunna göra någon aktivitetsbana eller utmaning samtidigt. (Han vill nog nog gärna busa med Alpina, @mysboll :D ;))

Jag kan typ när som helst och jag tänker att många kanske är lediga nu i jul :)
 
Någon som vill till typ Storegård i Lund snart? :) Jag "upptäckte" kombinationen av Hundalandet i Brösarp i kombination med promenad på Brösarps backar (där är inga kor nu på vintern) och tyckte det var väldigt trevligt men det verkar inte vara så många "hund-bukare" åt Österlen-hållet. Tage behöver träffa nya (snälla ;)) hundar, särskilt nu när det är kursuppehåll på brukshundsklubben och det är ju kul att kunna göra någon aktivitetsbana eller utmaning samtidigt. (Han vill nog nog gärna busa med Alpina, @mysboll :D ;))

Jag kan typ när som helst och jag tänker att många kanske är lediga nu i jul :)
En vecka till så är löpet över! Så vi busar gärna i mellandagarna och efter nyår! :up:
 
Lite såhär i sista sekunden,men jag och @TheaH ska till brukshund klubben i Lund 10.30 om någon vill hänga på och trötta ut hunden inför ikväll!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 231
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 793
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 355
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 365
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp