Bukefalos 28 år!

Hundbuketräff i Skåne

@Tonto Bortsett från denna helgen då jag har dottern själv, och 17-18 sept när jag ör i tyskland så har jag nog inget planerat sådär.. Så kom med förslag du:)

@Buck min är ju 5 ochr liiite större men han tycker det ör jätteroligt med valpar :D så vi hänger gärna på :)
 
Vad finns det för platser man kan vara på då? Känner typ bara till övedskloster.. och såklart rastgården i korsholm :angel:, vilket var gamla hundens favorit ;), tant vänliga hinder och man fick välja godis efteråt :p.
Men får bli bättre på att hitta roliga promenad vägar :).
 
Jag hänger gärna med på en runda i Skäralid, om det passar. Ska bara se hur vi löser det med den lilla. Det hade (om vädret blir bra) varit trevligt med en liten längre runda.

Sen är det trevligt att gå runt Dagstorpssjön (närmare milen) utanför Höör. Där kan man bada också om man vill det.
 
Hej alla! Vad gör ni? Finns det någon/några som vill roa mig och Ammo nu när vi passar ett hus nära Tyringe?
Vi passar även en annan dobbis, men hon löper och är en surkärring så hon får inte vara med. Vi kan alltid utforska området alt om vi kan få lift någonstans är vi på det med.
Det finns en inhängad där man kan busa av sig och vi kan nog lägga kortare spår på vall här med om man vill det.
Jag bjuder på kaffe (eller middag!). Jag kommer helt enkelt bli lappsjuk annars.. xD

Jag ska passa huset fram till mitten av december och förutom denna helgen så kan jag nästan vilken dag som helst.
 
Jag är aldeles för trött för att köra (fibro...), men om jag får åka med någon annan (@GardenAngel:angel::D) så kunde det vara kul.
 
Skit hunden behöver komma ut mer så gärna :), jobbar dock varje dag nu denna månaden, är ledig imorgon em sen jobbar jag dubbelt resten av månaden :(.
 
Jag kanske kan den 11. Om ni står ut med en skällig odåga och en liten surtant.

Jag kan den 11e iaf, och även Ammo gillar att höra sin egen röst så ;)

Jag är aldeles för trött för att köra (fibro...), men om jag får åka med någon annan (@GardenAngel:angel::D) så kunde det vara kul.

Låter bra det =) Hoppas @GardenAngel kan tänka sig att köra då!

Skit hunden behöver komma ut mer så gärna :), jobbar dock varje dag nu denna månaden, är ledig imorgon em sen jobbar jag dubbelt resten av månaden :(.

Jag är som sagt helt ledig och "fast" här ute 7-14 december så säg bara till om du får tid så ses jag gärna. Riskerar som sagt att dö uttråkningsdöden annars ;)
 
Tycker det är hemskt onödigt att du är ute på vischan just denna perioden nu när jag har min sista praktik + är begravd i avslutande skolarbete + har bytt till att jobba dagpass på helgerna! Och tydligen har en särbo att träffa, helst några timmar varje helg :angel:
 
Tycker det är hemskt onödigt att du är ute på vischan just denna perioden nu när jag har min sista praktik + är begravd i avslutande skolarbete + har bytt till att jobba dagpass på helgerna! Och tydligen har en särbo att träffa, helst några timmar varje helg :angel:
Jättedumt eftersom jag har en snäll, rolig, kelig (och tyst ;) ) dobermanndam att låna ut till dig ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 231
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 793
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 355
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 365
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Återkommande uvi
  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp