Bukefalos 28 år!

Hur finner man modet att anmäla någon?

Jag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...

Jag gar bara fb för atr släkt mm vill veta vad som händer k mitt liv. Alla bor långt bort.
Jag har faktiskt aldrig haft just Facebook, men vet hur svårt det kan vara att låta bli att läsa saker som man bara mår dåligt av. Så jag är imponerad av den självdisciplinen.
 
Inte skrivit något alls här i din tråd och är ny till ämnet men även jag finns om det behövs pratas, hur är det?
Måla eller rita kanske med musik i lurar? ☺️
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 638
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 307
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 770
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 731
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp